Prima pagină > Download Softuri > Ubuntu Skin pentru Xp ( Interfata )

Ubuntu Skin pentru Xp ( Interfata )


Descriere: Este un program care schimba skinu de la XP cu cel de la Ubuntu incepand de la sunete pana la icoane.

Programu l-am gasit pe net si am zis sa il pun si aici :P.

Imagine:

Dati click pe imagine pentru dimensiunea maxima

Descarcare: Link

  1. August 5, 2011 la 13:28

    Din pacate nu merge 🙂 . Am reinstalat si windows degeaba.

  2. August 5, 2011 la 15:38

    Mie unu mi-a mers, altfel nu aveam de ce sa il postez.

  3. Alin
    August 26, 2011 la 14:03

    De la skinuri se strica windowsul… am patit-o de fiercare data!

  4. Iulie 4, 2012 la 15:07

    nu mai merge linkul de download 🙂

  5. Septembrie 16, 2012 la 11:41

    nu stiu ce sa fac sa-l bag sau nu , la un calculator mai slab de felul lui cu 756 MB rami … , se merita sa bag skinul asta ? trebuie sa tin ceva aprins sa-mi mearga skinul , nu vreau sa-mi strick nici windowsul …

  6. Septembrie 16, 2012 la 16:58

    Daca calculator iti merge cam greu si fara atunci nu baga.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

