Prima pagină > Download Resurse PS > Brush Pack by Axeraider70

Brush Pack by Axeraider70


Descriere: Urmatorul pachet contine brush-uri pentru photoshop, care le-am gasit pe net si am zis sa le pun si aici.

Is destul de frumoase si merita sa le incercati🙂.

Imagine: ( am folosit cateva din brush-uri pe banneru de mai jos ):

Descarcare: Link  Link 2

  1. georgy
    Septembrie 2, 2011 la 23:44

    eu am salvat asta dar nu stiu ce sa fac cu ele …cum le pun in photoshop=ul meu cs2? ca nu am acces la nici o pensula din photoshop….m-am gandit ca astea ma vor ajuta dar nu stiu cum sa le instalez in photoshop😐 sunt sunb forma de arhiva si ma uit la ele ca la …..;)) o mana de ajutor se poate te rog? recunosc ca sunt habarnista:| merci

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

