Prima pagină > Download Softuri > Microsoft Office 2010 Beta

Microsoft Office 2010 Beta


Se pare ca microsoft pregateste ceva nou celor care le place sa lucreze in Office ( Word,Excel,PowerPoint), adica o noua versiune care acuma e inca in stadiu BETA, curand va fi o versiune stabila.

Am incercat sa iau dar nu am reusit sa il instalez deoarece, se pare ca se poate instala doar daca aveti Windows 7,Vista,Xp Sp 1,3 eu am Sp2 si de aceea nu am putut sa il instalez.

Oricum pentru cei care vor sa il incerce il pot descarca de mai jos.

Serial: XJM38-Q4T2P-Q7XFC-DVXXC-PFX2C

Descarcare: Link

Categorii:Download Softuri Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

