Prima pagină > Download Softuri > Google Chrome Linux!

Google Chrome Linux!


Se pare ca a aparut, nu de mult Google Chrome pentru Linux (Debian,Ubuntu,Fedora).

Eu l-am luat si l-am incercat pe  linux ubuntu (image):

Pentru cei care vor sa il incerce pot intra pe link-u urmator si sa il descarce:

Atentie!! Versiunea este in stadiu BETA.

  1. ionut
    Octombrie 4, 2010 la 14:47

    Imi dai si mie cum se numeste tema😀

  2. Octombrie 5, 2010 la 10:47

    thema am personalizato poti si tu sa faci la fel.

  3. Ionut
    Octombrie 15, 2010 la 12:13

    Mai exact ?😀 un tutorial ?

  4. Octombrie 15, 2010 la 20:32

    Ti l-as face dar nu mai am linux😐. Dar incearca sa vezi sa dai click dreapta pe desktop si proprietati ceva de genu sau pe la administrare undeva unde iti apare ceva cu display sau aspect. Nu prea mai stiu ca nu am mai folosit linux de 7 luni.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

