Prima pagină > Tutoriale PhpBB 3.0.X > Tutorial Instalare PhpBB 3 Portal!

Tutorial Instalare PhpBB 3 Portal!


Pentru inceput trebuie sa descarcati modulul pentru a va putea face portal pe forum.

Download: Link

Dupa ce l-ati descarcat veti avea niste foldere ca si in imaginea de mai jos:

Puneti fiecare fisier si folder dupa cum va zic acuma:

language ( tot ce este in folder le bagati in folderu de pe host cu acelasi nume );

root ( tot ce este in folder le bagati la inceput unde sunt si celelante index,adm etc );

styles ( tot ce este in folder le bagati in folderu de pe host cu acelasi nume ).

Restu fisierelor nu ne intereseaza.

Dupa asta va duceti pe host in folderu includes -> si intrati in fisierul functions.php (deschidetil cu Word)

Acolo dati la Edit -> Find:

Aici scrieti sa caute urmatoarea linie:

define('HEADER_INC', true);

Dupa ce ati gasito adaugati dupa ea pe un alt rand randurile acestea:

//-- [+] MOD: phpBB3 Portal --------------------------------------------- 
//-- add 
// 
$user->add_lang('portal'); 
// 
//-- [-] MOD: phpBB3 Portal ---------------------------------------------

Ca si in imaginea de mai jos:

Dupa asta dati iara la Edit -> Find:

Si cautati urmatoarea linie:

'S_USER_LOGGED_IN' => ($user->data['user_id'] != ANONYMOUS) ? true : false,

Dupa linia asta, pe un alt rand adaugati urmatoarele lini:

'U_PORTAL' => append_sid("{$phpbb_root_path}portal.$phpEx"), 
'S_PORTAL_COPY' => $user->lang['PORTAL_COPY'], 

Ca si in imaginea de mai jos:

Daca ati reusit pana aici mergeti acuma in folderul adm si deschideti fisierul index.php ( cu Word ):

Dupa ce l-ati deschis dati iara la Edit -> Find:

Si cautati urmatoarea linie:

$user->setup('acp/common');

Dupa ea pe un alt rand adaugati linia urmatoare:

$user->add_lang('acp/portal');

Ca si in imaginea de mai jos:

Dati Exit si Save.

Acuma la link la adresa forumului puneti install_portal.php adica adresa va fi in genu acesta: http://www.domeniu.ro/forum/install_portal.php

O sa va apara o pagina in care veti selecta versiunea pentru instalare, dupa asta asteptati 1 min si va reintoarceti pe forum.

Acuma mergeti in Administration Control Panel la General si la Purchase the chace dati Run now.

Si cam asta e tot, pentru configurare portal intrati in Control Panel la forum si aveti acolo un tag special pentru portal.

Pentru nelamuriri lasati aici un comentariu.

  1. XioNe
    Februarie 8, 2010 la 00:23

    Util tutorialul, foarte frumos ai explicat

  2. Mai 29, 2010 la 15:21

    Parse error: syntax error, unexpected ‘{‘ in /home/knockdow/public_html/cs/includes/functions.php on line 4224

    de ce primesc aceasta eroare cand dau sa instalez?am pus toate cele mai de sus la locul potrivit…
    help me!:D

  3. Iunie 3, 2010 la 15:45

    Ai incercat sa modifici ceva inainte sa pui fisiere.
    Ai mai incercat sa bagi un mod inainte?

  4. Iunie 8, 2010 la 04:26

    good to say hi.

  5. August 24, 2010 la 04:28

    sa iti fie rusine pentru porcaria asta care nu a fost facuta mi sa strikat tot forumu !

  6. August 24, 2010 la 06:15

    Cand o sa am pc nou o sa verific tutorialele, dar oricum mie acesta mi-a mers altfel nu il puneam.

  7. August 30, 2010 la 04:11

    De data asta nu ma mai risc atunci am bagat asta fix cum era aici si erroare dupa erroare .. plus k dupa ce leam sters am dat refresh tot imi dadeau errorile .. da nah.. am phpbb3 3.0.7

  8. Octombrie 17, 2010 la 16:15

    Am incercat sa fac din nou portalul si am observat ca erorile veneau de la versiunea noua de la phpBB. Deci incercati sa folositi o versiune mai veche, pana se va rezolva problema.

  9. tuiguramasii
    Iunie 1, 2011 la 07:58

    Puţă, păcat de tutorial, eşti atât de agramat încât mă mir că mai respiri.
    Voi faceţi de căcat această ţară, cu limba voastră idioată, nu mai ştiţi să vă exprimaţi corect gramatical, aţi ajuns nişte animale ce imită pe alţii.

  10. Iunie 1, 2011 la 16:54

    NIMENI NU ESTE PERFECT!!!
    Si crezi ca daca scri cu diacritice pari mai intelectual?

    Si inca ceva, spunemi si mie te rog pe cine am imitat?

  11. Iunie 12, 2011 la 16:02

    Pentru toti ceilanti am detectat care era problema, unu din coduri nu a fost scris cum trebuie si multi il copiau cum era.
    Imi cer iertare pentru cei care au avut de suferi din cauza asta.

  12. Decembrie 3, 2011 la 18:51

    nu merge link-ul

    • Decembrie 3, 2011 la 19:29

      Mersi ca mi-ai spus.
      Am schimbat link-u.

  13. Februarie 10, 2013 la 20:34

    De ceva vreme a aparut pe internet site-ul unei asa numite canise, care de fapt este o societate comerciala care este inregistrata cu numele „Canisa Premium” si care nu desfasoara propriu zis o activitate chinologica, ci doar una comerciala. Din pacate tot mai des impanzesc net-ul cu anunturi de vanzare de pui, garanteaza sanatatea si tipicitatea!!, desi nu totdeauna vand caini vaccinati sau cu act de origine. Eu sunt unul patit, am cumparat un ciobanesc german care s-a dovedit a avea o boala genetica. Cititorii tutorialsx.wordpress.com, daca vor un animalut sanatos, va rog, cautati un crescator recunoscut, care sa va lase sa vedeti puiutii, in ce conditii sunt tinuti.. sa nu traiti sentimentele traite de mine cand a trebuit sa-mi eutanasiez cainele..
    canisa premium = tepari.. interesati doar de profit

  14. Mai 23, 2013 la 22:04

    Awesome blog you have here but I was wondering if you knew
    of any user discussion forums that cover the same topics talked about here?
    I’d really love to be a part of online community where I can get opinions from other knowledgeable people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Many thanks!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

