Prima pagină > Anunturi > Sugesti Tutoriale!

Sugesti Tutoriale!


Am facut acest post pentru cei care vor sa imi recomande tutoriale care ajuta blogu, si in special pe cei care nu stiu.

Sau in caz ca nu stiti sa faceti ceva, eu voi cauta iar daca voi gasi voi face un tutorial special pentru domeniu in care aveti nevoie.

Majoritatea tutorialelor cerute trebuie sa aibe legatura cu categoriile care se afla pe blog.

Nu fac tutoriale care cuprind jocurile (Mu,Cs,Cabal etc).

Categorii:Anunturi Etichete:,
  1. AlExAlExAlEx
    Noiembrie 17, 2009 la 01:51

    Tutorial despre cum sa instalam PhpBB 3 Portal..cand am incercat tot ce imi aparea pe portal in locul paginii de instalare era o pagina alba🙂 , deci un tutorial ar fii folositor.

    Multumesc anticipat.

  2. x6IT32
    Noiembrie 21, 2009 la 13:20

    Cum pot face o coloana pe margine la MyBB, cum este si pe http://www.mybb.ro
    O coloana cum este aia „Articole si tutoriale”

  3. Noiembrie 21, 2009 la 14:18

    Nu le am cu mybb, am incercat sa il instalez la mine pe pc dar nu merge da erori.😐
    Dar cum zici tu, s-ar putea sa fie ori modificarea unei theme ori bagarea unui mod, dar mai sigur modificarea themei.

  4. x6IT32
    Noiembrie 21, 2009 la 14:37

    Nu este mod, ca am tot cautat pe net.😦

  5. Decembrie 10, 2009 la 15:21

    Buna ziua!
    Va intereseaza sa faceti link exchange ?
    Eu va pot pune link-ul dvs. pe http://reteteacasa.wordpress.com/ si doresc link catre: http://www.ejocurigatit.com cu titlul: Jocuri de gatit
    Astept un raspuns din partea dvs.
    O zi buna !
    florinro83@yahoo.com

  6. Decembrie 10, 2009 la 18:06

    Am un topic special unde se poate discuta. In fine am dat add.

  7. Decembrie 11, 2010 la 12:50

    Salut.
    In legatura cu mybb este un mod, cautati pe mybb.com.
    Soimule eu as zice sa mai faci tutoriale legate de ps 5.

  8. Decembrie 11, 2010 la 12:56

    Nu am pc pentru PS 5, ca sa pot face tutoriale.
    Si cu mybb o sa ma uit sa vad ce gasesc.

  9. Decembrie 11, 2010 la 14:02

    Cred ca la asta se refera: http://starsforum.info/showthread.php?tid=32
    Resurse pentru photoshop (mai ales 5) alea sunt bine venite oricand si daca tot este aici tema asta nu zic de tutoriale dar iti pot da sugestia sa adaugi noutati din jocuri si altele dar noutati celel mai recente si iti pun eu ca te va gasi google.

  10. Decembrie 11, 2010 la 15:14

    Cu mybb o sa incep sa pun tutoriale, si cu resurse am sa caut.
    Cu noutati din jocuri nu ma complic, deoarece e un blog de tutoriale si nu de game.

  11. Alina
    Aprilie 17, 2011 la 22:55

    Un tutorial despre cum putem sa facem un site in ‘web page maker’…am nevoie pt. un proiect la info😀 si habar nu am cum sa incep. Multumesc!

    • Aprilie 18, 2011 la 10:05

      Vreau sa iti spun ca am incercat, si mi-a iesit o minunatie, nici eu nu stiam ce e pe acolo.

      De ce nu incerci sa vorbesti cu niste colegi care au fost pe la ore si au inteles, poate te vor ajuta ei😉.

  12. Aprilie 17, 2011 la 22:59

    Am sa incerc sa vad ce reusesc.🙂

  13. Alina
    Aprilie 19, 2011 la 21:49

    Faza ii ca nu ne explica :|…nici macar nu am facut asa ceva…vreodata. O sa incerc sa vorbesc cu niste colegi mai mari:D

    • Alina
      Aprilie 19, 2011 la 21:50

      si mersi ca ai incercat🙂

  14. Februarie 24, 2012 la 12:15

    As avea un sfat, ce spui sa bagi in sidebar o pagina unde sa scrie Suport Photoshop, acolo cand intra clientul sa ceara un sfat si tu sa raspunzi prin comentarii, dupa vreo 200 de comentarii daca ai cauta pe google Suport Photoshop ai fi pe prima pagina.

  15. Februarie 24, 2012 la 12:50

    As putea face cum spui tu dar numa ca eu cum nu prea am mai folosit PhotoShop am inceput sa mai pierd din cunostinte.
    Si acuma majoritatea nu sunt interesati sa invete ci sa fie ajutati, adica sa li se faca cea ce cer.

  16. sanchez
    Noiembrie 4, 2015 la 21:38

    M-ar interesa un tuturial cu Bsel pt socket M(de la 133 la 166) si socktet P(de la 200 la 266)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

