Prima pagină > Tutoriale Diverse > Tutorial Instalare Sam BroadCaster 3 (Radio)

Tutorial Instalare Sam BroadCaster 3 (Radio)


Ca sa putem face un radio care sa emita pe internet trebuie sa avem urmatoarele programe:

Sam 4 BroadCaster Link
Ice Cast 2Link

Prima data incepem cu Sam 4 BroadCaster!

Pasul I(Instalare):
Trebuie sa urmati pasi de mai jos!

Prima Parte:
Dati accept pentru a continua:

Partea a 2 a:
Selectati unde sa se instaleze softul, de preferat sa il lasati sa se instaleze unde vrea el:

Partea a 3 a:
Selectat FireBird sau puteti alege oricare dintre ele:

Partea a 4 a:
Lasati asa cum este:

Partea a 5 a:
Dupa ce ati instalat programu va cere sa bagati serial, il bagati pe urmatorul:

WNCMG - 93VEH - ZZ53Z - 98D83 - 4SWBR 

Pasul II(Configurare):
Prima parte:
Dupa ce ati terminat Primul Pass intrati la Window si selectati Encorders dupa care o sa va apara un tabel in care veti da click pe semnul + :


Partea a 2 a:
Din urmatoarea fereastra care va aparut alegeti MP3(Normal):

Acuma va aparut o alta fereastra in care va duceti la format si alegeti 128 kb/s,44.1kHz,Stereo:

Partea a 3 a:

Acuma dati sus la tagu Server Details si dupa asta din tagurile de mai jos alegeti IceCast:

Acuma modificati Adresa Ip,Parola,Numele Statiei,Genu,Descrierea dupa plac.

Acuma incepem cu IceCast!

Pasul I (instalare):
Deci aici nu cred ca e nevoie de ajutor la instalare pentru ca e foarte simplu de instalat!

Pasul II (configurare):
Intrati in program dupa care dati sus la Confinguration si selectati Edit Configuration:
La parola trebuie obligatoriu sa treceti aceasi parola care ati trecuto la Sam!

Trebuie sa modificati tot ce am aratat eu cu rosu in imagine:

Dati mai in jos si gasti ceva de modificat:

Dupa ce ati terminat dati Close si salvati, dati pe Start Server:

Acuma intrati iara pe Sam si dati si acolo start:

Si cam asa o sa le apara celor care vor intrat pe site sa descarce fisierul:

Cam asta a fost tot!

Tutorialul a fost editat!

  1. twdor
    Noiembrie 21, 2010 la 20:39

    foarte bun tutorial !

  2. djkike
    Martie 12, 2011 la 18:43

    saluti e ok tutorialul dar cea ce caut eu este inbunatatire microfonului prin sam ce setari se pot face si cum.eu mai folosesc si dfx-urile dar tot nu imi place cum ma aud,un sfat ceva.ms fain

  3. Martie 12, 2011 la 19:07

    Mai bine ai cere sfaturi cuiva care foloseste acest program foarte des si stie cam tot despre el si comenzile lui.
    Eu nu prea am ce sfaturi sa iti dau deoarece nu l-am folosit asa de mult.🙂

  4. me
    Iulie 21, 2011 la 13:15

    am urmat toti pasii pe care i-ai spus si nu se conecteaza totusi la server,imi spune ca parila e invalida,e nevoie de autentificare,ce sa fac?

  5. Iulie 21, 2011 la 14:38

    Inseamna ca undeva nu ai trecut parola sau ai trecuto gresit.
    Incearca sa refaci de la inceput.

  6. me
    Iulie 21, 2011 la 14:59

    am refacut:(
    parola e cea pe care am facut-o pe Spacial.Net?
    cred ca le-am incurcat:D

  7. Iulie 21, 2011 la 15:08

    Spacial.Net nu are legatura cu ce e aici.
    Si pana la urma ai reusit sa faci sa iti mearga?

  8. me
    Iulie 21, 2011 la 20:39

    nu,n-am reusit,nu stiu ce parola vrea:((

  9. Iulie 21, 2011 la 21:16

    Inseamna ca nu esti atent la tutorial.
    La parola scri ce vrei tu, dar sa fie la fel peste tot.
    La nume la fel, treci ce nume vrei tu dar sa fie la fel.
    La adresa ip trebuie sa treci ip-u tau de la calculator.

  10. me
    Iulie 21, 2011 la 22:59

    multumesc,am reusit pana la urma insa nu reusesc sa difuzez…

  11. Iulie 21, 2011 la 23:10

    Asigurate ca ai ip care apare la internet si nu unu de lan.
    Sau in caz ca ai router sa nu fie de la el.

  12. me
    Iulie 22, 2011 la 11:59

    acum se conecteaza pt cateva secunde dupa care imi da eroare,oare ce sa fie?

  13. Iulie 22, 2011 la 14:40

    Pai depinde ce eroare da😕

  14. me
    Iulie 22, 2011 la 16:25

    eroare 10060:((

  15. Iulie 22, 2011 la 17:29

    Dami add la impact_zone2008 si vedem care e problema.

  16. alex
    August 11, 2011 la 02:38

    se aude doar microf va rog ajutati-ma …

  17. August 11, 2011 la 11:29

    Pai inseamna ca ai apasat pe butonu care iti da drumu la microfon, uitate mai atent si vezi ca trebuie sa fie acolo un buton pe care opresti microfonu.

  18. Ianuarie 4, 2012 la 22:51

    imi apare eroare disconected 10061,ce sa fac?

  19. Ianuarie 5, 2012 la 11:40

    am facut din nou setarile,imi arata undeva mai jos”Touch aborted. Please register your station at AudioRealm.com.” Imi mai scrie „disconected (10061)”. Ce sa fac?

  20. Ianuarie 5, 2012 la 17:25

    Da add: impact_zone2008

  21. Dany Ionut Dumitru
    Ianuarie 29, 2012 la 00:56

    cn ma poate ajuta si pe mn sa bage id : cr7_danysmek va multumesc;)

  22. Dj Valy
    Martie 2, 2012 la 15:30

    Sall add id meu matei_valentin96@yahoo.com va ajut eu cu radiourile …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

